Oprichting van Auto Radio Center (ARC) door Guy Mulders. Start met autoradio’s als specialisatie.
Uitbreiding van het aanbod met alarm-, navigatie- en multimediasystemen. ARC speelt vroeg in op technologische vernieuwing in voertuigen.
ARC lanceert mee de eerste gsm’s op de Belgische markt en groeit uit tot één van de top partners van Proximus, met 21 retailwinkels verspreid over het hele land.
ARC verlaat de winkelstraten en focust zich voortaan op de Telecom B2B-markt, waar het als Proximus-partner B2B-klanten persoonlijk blijft ondersteunen.
Naast telecom breidt ARC zijn expertise verder uit in automotive en telematica, met oplossingen zoals track & trace, M2M-communicatie en 2-wegs voertuigconnectie – volledig ondersteund voor professioneel wagenparkbeheer.
De telecomafdeling wordt Ufirst, een zelfstandig bedrijf met focus op Telecom & IT. ARC focust zich voortaan volledig op automotive en telematica, en groeit uit tot specialist in vlootbeheer en voertuigbeveiliging.
Onder leiding van Nicolas Mulders bouwt ARC verder op het verleden. Met vertrouwde gezichten in het team en het nieuwe merk Clicx, biedt ARC nu ook slimme IoT-oplossingen voor materiaal- en middelenbeheer.